Vitamin jó a szív egészségére

15 hihetetlenül szívbarát élelmiszer

BetegségekEgyéb kategóriaMagas koleszterinMagas vérnyomás szívszívbetegség Magosi Judit Mit kell tenned azért, hogy a szív — ami a test legfontosabb funkcióját látja el — sokáig egészséges maradjon? Most megmutatjuk, hogy — a rendszeres testmozgás mellett — milyen ételeket érdemes fogyasztanod ahhoz, hogy ez a kis ketyere még hosszú-hosszú évekig egészségesen dobogjon a mellkasodban.

Íme a szív 11 legjobb tápláléka: 1. Q koenzim A Q nélkülözhetetlen tápanyag a szív egészségéhez.

vitamin jó a szív egészségére

Ez az elsődleges szívvédő anyag. Fogyassz belőle nagy dózisú — pl.

Pharmacoidea Szív Egészsége kapszula

Ha szükséges, konzultálj orvosoddal. A vele megbeszéltek alapján akár nagyobb mennyiségben is fogyaszthatod a kiegészítőt.

vitamin jó a szív egészségére

Magnézium A magnézium az egyik legfontosabb és leggyakrabban fogyasztott ásványi anyag. Segít megelőzni a szívinfarktust, szabályozza a magas vérnyomást. Ezeken felül más pozitív hatásai is vannak. Ha gyenge az izomzatod, csontozatod, romlanak a fogaid, az mind annak a jele, hogy kevés ásványi anyagot fogyasztasz.

A Q10 koenzim más néven ubikinon egy zsírban oldódó komponens, amelyet a szervezet állít elő. Táplálkozással is bevihető: ebből a szempontból a legfontosabb forrás a hús, a baromfi, a hal, de az így bevitt mennyiség nem elegendő ahhoz, hogy jelentősen megnövelje a testben lévő mennyiséget. A Q10 koenzim a test minden sejtjében megtalálható, és koncentrációja azokban a szervekben a legnagyobb, amelyekben a legmagasabb az energiaigény: pl.

Szelén Szükség van rá ahhoz, hogy a szervezet Q koenzim et tudjon előállítani, és a felszívódását is segíti. Megvédi a szívet azáltal, hogy gátolja a vérrögképződést, és így csökkenti vitamin jó a szív egészségére szívinfarktus és a szélütés kockázatát is.

Elegendő a rendszeres napfény

Növeli a HDL koleszterin arányát a vérben az LDL koleszterin rovására, amellyel szintén a szív és az erek egészségét szolgálja. A szelénkészítmények szív- és érrendszerre gyakorolt jótékony hatása főleg a dohányosok vagy az infarktuson, szélütésen átesettek számára fontos, de napi vitamin- vagy ásványianyag-adagjában mindenkinek hasznos. D3-vitamin Számos kutatási adat látott már napvilágot, amely a D-vitamin fontosságára utal.

Rengeteg betegség gyógyítható a segítségével viszonylag rövid idő alatt. Így van ez a szív egészségével is.

vitamin jó a szív egészségére

Normalizálja a vérnyomást, javítja az inzulin érzékenységet és összességében csökkenti a szívbetegségek kockázatát. Jód a szív egészségéért ben Dr. Kenneth Turner, a Harvard Medical School-ban végzett egy kísérletsorozatot nyulakon, amelynek segítségével bebizonyította, hogy a jód megakadályozhatja az érszűkület atherosclerosis kialakulását a nyulaknál, még akkor, ha rettenetesen egészségtelen dolgokkal etetik őket.

A szív – 11 dolog, amitől egészségesebb lesz a szíved

A legjobb, ha emelett minőségi ételeket fogyasztasz. Fokhagyma Számos tanulmány kimutatta, hogy napi egy gerezd fokhagyma gátolja a rossz vitamin jó a szív egészségére LDL kialakulását, és növeli a jó HDL koleszterin szintjét. Más vizsgálatok azt mutatják, hogy a fokhagyma segít normalizálni a vitamin jó a szív egészségére, és serkenti a vérkeringést. Sokan ezért fogyasztják. Ha nem szereted természetes, nyers formában megenni, szerezz be fokhagymaolaj-kapszulát.

ELMENTEM A KOSARAM TARTALMÁT

Főzött, párolt állapotban sajnos nem annyira hatásos. C-vitamin A C-vitamin az egyik legalapvetőbb táplálék egészségünk megőrzése szempontjából. A legjobb, ha minden nap elfogyasztasz — vérmérsékletedtől és igényeidtől függően — mg-ot. Persze, ennél akár sokkal többet is lehet, döntsd el, hogy Neked mi az ideális mennyiség.

A C-vitamin javítja az érfalak állapotát, hasznos az érrendszeri betegségek esetén, megállítja az állapot romlását, és visszafordítja azt. Folyamatos alkalmazásával látványos javulás érhető el.

Kövessen bennünket a Facebookon!

Szerepe van a vérnyomásban is. Fogyaszd minden nap! B-vitamin A teljes spektrumú B-vitaminok nélkülözhetetlenek az energia-anyagcserénél. Legújabb kutatások megerősítik, hogy a kiegyensúlyozott étrend és a B-vitamin napi pótlása segít megelőzni többek között a szív különböző betegségeit, a demenciát szellemi leépülés és a depressziót is.

Kakaó Nem csak finom, de egészséges is.

Szív és érrendszeri betegségek megelőzése

Ide sorolhatjuk a jó minőségű csokoládét is. A kakaó olyan flavonokat tartalmaz, amelyek javítják a vérerek működését.

90 летний Доктор Раскрыл Секрет, как он Чистит Сосуды Мозга и сохраняет Ясность Ума Лучше Лекарств!

Egy természetes, és ínycsiklandó módja a szív egészségének megőrzésének. Cayenne A gyógynövények királyának is nevezik, mivel a legerősebb szívbarát anyagokat tartalmazza. Erősíti, serkenti, tonizálja a szívet, kiegyensúlyozza a vérkeringést és a vérnyomást, és lenyugtatja a túl erős szívdobogást.

Néhány étel, amivel megőrizheted a szíved egészségét!

Érdemes kisebb mennyiséggel kezdeni a fogyasztását, mivel igen erős anyag, majd fokozatosan növelni az adagot. Galagonya Nagyon gazdag flavonoidokban, melyek védik a hajszálereket a káros szabad gyököktől. Normalizálja a vérnyomást, csökkenti a koleszterinszintet és a zsírlerakódást a májban. Csökkenti a szívritmuszavar, az érelmeszesedés, a vérrögök és a magas vérnyomás kialakulásának lehetőségét.

Hosszabb ideig kell fogyasztani ahhoz, hogy jótékony hatása érzékelhető legyen.

Szterolok és sztanolok

Természetesen a fentieken kívül még sok olyan táplálék van, ami hozzájárul a szív egészségéhez, most néhány igazán fontosat ragadtunk ki. Fogadd meg ezeket a táplálkozási tanácsokat, mozogj rendszeresen, és meglát, hogy a szívbetegségek messziről elkerülnek majd.

Share this:.

Érdekescikkek