Élelmiszerek az egészséges szív egészségéért

Olcsó és egészséges ételek fogyasztása

magas vérnyomás napló

Létrehozva: Áfonya Egyik hatóanyaga, a proantocianidin nemcsak az áfonya szép színéért felel, hanem segít az ártalmas szabad gyökök elleni harcban is. Chia mag Apró, de igen hatásos egészségőr: 28 grammnyi chia magban mg szívbarát Omegazsírsav található.

köhögés nélküli magas vérnyomásból

Lenmag A chia mag után még egy apró, de annál hatékonyabb egészségőr: a lenmag rosttartalma igen magas. Ez omegazsírsavtartalmáról is elmondható, ugyanis 28 grammban mg omega-3 zsírsav található.

Leveles zöldségek Egy tanulmány szerint a zöld leveles zöldségek, például a káposzta, a fejes saláta, a petrezselyem és a spenót is segít csökkenteni a szívbetegségek kialakulásának kockázatát, illetve ha már kialakult a betegség, a szinten tartásban is hasznos segítők.

vérnyomáscsökkentőre lehet e alkoholt inni

Gránátalma Magas antioxidáns-tartalmának köszönhetően hozzájárul egészségünk és szívünk védelméhez, és védi az artériák falát a káros anyagok lerakódásától. Retek A retek színéért is felelős antocianin nevű vegyület gyulladáscsökkentő, érlazító és koleszterinszint-szabályozó tulajdonságokkal is rendelkezik.

Vöröskáposzta-mikrozöldek A vöröskáposzta mikrozöldjei egy kutatás szerint csökkentik a szervezetben a gyulladás fontos tényezőiként is számon tartott citokinek számát.

Rozmaring Fűszerezzünk gyakrabban rozmaringgal, mert egy tanulmány szerint gyulladáscsökkentő hatása révén hatékonyan hozzájárul a szívbetegségek megelőzéséhez. Zab Koleszterincsökkentő élelmiszerek az egészséges szív egészségéért köszönhetően segíthet csökkenteni a szívbetegségek kialakulásának veszélyét.

kompenzálatlan magas vérnyomás

Vörös és lila szőlő Ezekben a gyümölcsökben gyulladás- és vércukorcsökkentő rezveratrol található, amely összességében az egész kardiovaszkuláris rendszerre jó hatással van.

Érdekescikkek